FORTYFIKACJE.NET
Niezależne Forum i Portal miłośników Fortyfikacji i Wojska Polskiego

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: chudzin
2008-07-20, 10:11
umocnienia rzeki Rospuda, a linia Mołotowa
Autor Wiadomość
flaber14 
szeregowy

Kraj:
Madagascar

Wysłany: 2008-06-25, 15:16   umocnienia rzeki Rospuda, a linia Mołotowa

Witam wszystkich

jestem nowy więc mam nadzieje że piszę w dobrym dziale.

Sytuacja wygląda następująco, studiuję turystykę i zbliż się czas pisania pracy magisterskiej. jako temat prof. zaproponował mi " Linia Mołotowa jako pozostałości po II wojnie światowej na Suwalszczyźnie i jej promocja turystyczna" to tak po krotce. Teraz nie wiem czy dobrze wyczytałem ale linia Mołotowa oraz umocnienie Rospudy w pasie od Przerośli do Raczek woj. Podlaskie chyba raczej nie wiele mają wspólnego. Ale może to i dobrze, bo będzie moja w tym głowa jak te dwie linie połączyć w jeden wspólny zagospodarowany szlak turystyczny, bop też i o to się rozchodzić będzie w mojej pracy.

Chciałbym zapytać Państwa czy ktoś mógłbym mi mniej więcej nakreślić czy warto takie coś tworzyć, czy nie będzie tu jakiegoś zakłamania historii? No i najważniejsze czy i gdzie mogę szukać informacji na te tematy, od planów przez mapki po Bóg wie co jeszcze? Chce aby ta praca w przyszłości stanowiła źródło do faktycznego planu i powstania szlaku turystycznego.

Liczę na Państwa pomoc

Pozdrawiam

tw 
Expert

Kraj:
Poland

Wysłany: 2008-06-25, 20:17   

Witam.

Szczerze chciałbym pomóc, ale jest pewien problem. Na Suwalszczyźnie nie ma "Linii Mołotowa". Pozostają więc dwa wyjścia - zmienić brzmienie tematu lub też zmienić niekompetentnego promotora.

Pozdrawiam

tw

flaber14 
szeregowy

Kraj:
Madagascar

Wysłany: 2008-06-25, 22:46   

jak by to powiedzieć - to przykre ).5